20. januar 2010

På med skia


Nå er jeg endelig på toget! Klarte ikke å komme avgårde i går. Kjelleren var fortsatt halvfull med utstyr da siste toget gikk.. Sekken er den største jeg noensinne har hatt på ryggen, selv om jeg har tatt bort alt som er kjekt å ha! Ekvipasjen dro seg opp i 0,116 tonn på badevekta. Håper knoklene klarer seg.. I natt blir det overnatting på Finse hotell. Man kommer for sent opp til å kunne begynne å gå.. Uansett, kjekt med frokost og greier!
-
Finaly onboard the train! Couldn't catch it yesterday, with the basement still half full of equipment when the last one went.
The backpack is the biggest one I've ever carried, even though I've removed all "could come in handy" equipment, it still wheights about 0,116 tons! hope my back will make it through alive..Tonight I'm camping at Finse hotell. To late to start walking anyways, sides they have decent breakfast!

Anonym –   – (20. januar 2010 kl. 13:37)  

Du er gal! Må si jeg misunner deg litt. God tur!!


mvh
Tor Erik

Anonym –   – (20. januar 2010 kl. 16:26)  

De gale har det godt!! :-)
Selv skal jeg til Sälen og drikk.. stå på ski!
God tur! om du kommer avgårde..?

Mvh/Eivind

Anonym –   – (20. januar 2010 kl. 23:47)  

Jeg sender deg mange varme ønsker om en god tur,(det trenger du sikkert),fint vær og flott skiføre. Klem fra søstra di.

Legg inn en kommentar

hit counter