30. juli 2009

5 min sol!

Fikk et par småstein i skoa i går som jeg ikke gadd å tømme ut da det bare var et par km igjen til hytta.



Det var dumt - for de lagde to små fine sår. Ja ja første plasterlapp så langt må en vel være fornøyd med..

I dag ble det en sofa-dag for å pleie kroppen. Vassdalstjørn passet perfekt til formåletB-) Hyttene til nå har vært helt supre og nesten alle har vært tomme for folk. Skvatt skikkelig da AMK testet nødsambandet kl12. høytaleren er rett over sofaen som jeg lå å mediterte i :-)

Skal fikse litt på fiske utstyret så det er klart. Det er bare noen få områder som er kalkholdige og som har klart seg bra på tross av sur nedbør. Sloaros er et av disse. Muligens jeg tar en sleng innom der.. Blir telt et par dager nå..


27/7 Gikk til Mostøl i en jafs på 10 timer og hadde den fineste etappen så langt!
Kyrkjestein dalen var flott!



Mostøl hytta er imidlertid litt sliten med mus som freser rundt om natta og vannlekasje i taket over sofaen som jeg lå på.



Går til Bleskestadmoen etter frokost, det er heldigvis bare en 5t tur..


Legg inn en kommentar

hit counter