21. juli 2009

Vrien vading

Det er ubehagelig med så mye nedbør! Det å hoppe fra stein til stein som ligger dypt i strømmen er litt skummelt med en sekk på 24 kg..





I går var det en fin tur fra Gaukhei til Håhelleren. Var en 7 timers, men ble 11 da jeg tuslet sammen med en profesjonell trekkspiller fra Stavanger og guttungen på 8, mye av veien.
De hadde gått i en uke og ikke en sur mine!
Ble omtrent julaften da jeg dro fram en pakke sure vepsebol!
Så regnet det litt såklart..


Når jeg kom fram til Håhelleren var den full av gamle suringer som ikke likte å ha folk på gulvet.
Så jeg ga faen og slo opp teltet i regnværet.

Ps bra telt Katinka!


Dagens høydepunkt: to meget spennende vadinger og minst 100 padder.
Dagens nedtur: Figurene(gubbene på balkongen) fra muppet show i hytta.
Erfaringer: Majones tuber sprekker lett og man trenger ikke vekkerklokke når man har 120 sauer rundt teltet..


Blir en liten etappe i dag, er litt støl :)

Legg inn en kommentar

hit counter