23. juli 2009

Lett å se bekkene


De som har spotpris på strømmen har gjort et kupp i år :-) Storkoser meg på Taumevatn. Diger hytte med sengeplass til halve fjellheimen, og helt tom!
Gikk på en lunsj-smell med 1 boks lapskaus og 4 tyttis.. Er usikker på om jeg orker å gå noe mer :-) Kunne gått noe lenger, men jeg ser i hytteboka at 7 dansker skal til samme hytta som jeg har i tankene. Det kan bli litt trangt..
Ser de sikkert senere.
Da ble det å fyre i ovnen å prøve å få støvlene litt tørre..
Hmmm, lurer på hva jeg skal ha til dessert:-P Går for en annengrads forspisning i dag!
Dagens H: 2t med sol og kjempehytte!
Ingen dårlige stunder..
Erfaringer: har sett på den nye buksa mi.. Og det er en dame modell..
Ja ja jeg hadde dårlig tid og jeg får heller knipe igjen hvis noen prøver seg:-S
--
Test

Paul –   – (24. juli 2009 kl. 08:45)  

Du må passe deg for de 3 Bukkene Bruse når du går over brua bak deg. Stå på videre!

Legg inn en kommentar

hit counter