8. februar 2010

Dyp snø er tungt!


For de som synes jeg har hatt det litt for lettvint med bare 6-8 timer på ski om dagen og hytte om kvelden. Så kan jeg trøste dere med at i dag var det tungt! Grimsbu til Alvdal var bare delvis kjørt opp, inne på fjellet gikk snøen til knes. 3 timer på å gå 2km er heldigvis ikke vanlig:-) Blir nå en natt i telt før jeg kommer ned til Alvdal rundt 3-4 tiden i morgen. Hei så lenge!
-
For those who think I'm not havin' a hard enough time, spending 6-8 hours a day walking and crashin' a cabin at night. You may now rest assured with this footage that I am! Grimsbu to Alvdal was only partially trampled, in the mountains I walked with snow to my knees! spending 3 hours on 2km is fortunately not normal procedure! Planning on reaching Alvdal tomorrow around supper, so no cottage tonight! So long!

Anonym –   – (9. februar 2010 kl. 21:01)  

Syns bildene viser at skjegget har kommet forbi klø stadiet!! :) Katinka er på vei og vi har spist en bedre middag hos Andreas med hjemmelaget spaghetti, siden du nå først er i nærheten av et kjøkken så er det vel OK å nevne ordet mat. :) Vi er stapp mette og katta lever i beste velgående. Norwegian ansetter flere folk, vi kan ikke få fatt i dem raskt nok faktisk, og SAS sliter med negative tall og får påfyll fra Staten. Og jeg koser meg med regnskap og budsjetter, min lærer hadde snudd seg i graven i ren irritasjon over at matte interessen ikke begynte på ungdomsskolen. Katinka har med seg termos til deg og Andreas kastet oss ut så Didrik kunne komme inn i varmen og slippe å sirkle rundt huset lenger. :)Akk det er godt det blir vår snart. Da kan du se frem til bedre føre. Kos deg med Katinka når hun kommer frem.

Anonym –   – (9. mars 2010 kl. 22:52)  

Imponerende!
Noen sparer ferie til sommeren eller varmere strøk, mens andre drar ut i verste vinteren alene for å gå på seg gnagsår og annen fandenskap.
Kan ikke si jeg misunner deg turen, men pågangsmotet. Håper du rekker toppen før «ferien» er over.
Eric

Legg inn en kommentar

hit counter