3. februar 2010

Havari!


På isen over Tyin vannet freste scooterene forbi meg. Ble nesten litt deppa over hvor sakte det gikk med meg. Da var det faktisk litt glede i å gå forbi en med havari!
-
Across the frozen Tyin water people on snowscooters were doin their best to mock my slow progress. Still, when I smugly walked by the now broken scooter I was reminded of the fairytale of the hare and turtle.

Webmaster Katinka skriver:
Jeg har fått forespørsler om jeg kan sette inn oversikt over hvor i landet pappa befinner seg fra tid til annen. For å være helt ærlig er jeg ikke helt sikker på hvor han er hen bestandig, men fikk oppdatering i går. Dermed kan jeg si ganske sikkert at han befinner seg et eller annet sted på denne blå linjen:
-
Webmaster Katinka writing:
I've had requests concerning daddys location from time to time, but to be
frank I'm not quite sure myself. But I got an update yesterday so we can assume he's somewhere along the blue line!
 
Punkt A. er Haugseter fjellstue og B. er Skåbu. Fra Skåbu til Folldal er det ca. 128 km. :-)
-
Point A. is Haugseter fjellstue and B. is Skåbu. From Skåbu to Folldal It's about 128 km..

Unknown  – (3. februar 2010 kl. 22:37)  

Hint til pappa: gps koordinaster sammen med blogginnlegg til oss nysgjerrige? :-) Når vi skal ut og lete ettern så håper jeg inderlig vi slipper å gå 128 km for da får fankern meg jeg også gnagsår :-)

Legg inn en kommentar

hit counter