30. mars 2010

Siste etappe!

Litt etterslep på blog'en, men jeg er nå i Masi og begynner på min siste etappe mot Nordkapp! Det er ikke meldt det beste været så det blir ikke snakk om å bare seile inn på platået er jeg redd. Det er meldt mildvær og overskyet.. Håper de tar feil! Har gått sammen med Geir-Hugo Nilsen en ukes tid, men på grunn av problemer med skiene mine osv. Ligger han nå to dager forran. Det har vært utrolig trivelig med selskap disse dagene og jeg kommer til å savne selskapet og drahjelpen jeg har fått! Han håpet å bruke 7 dager og jeg regner med å bruke en ca10-14 dager før jeg kan stå på Norges nordligste punkt.. Gleder meg! Må innrømme at det skal bli deilig å kaste langrennskia og støvlene i søpla! Skia er gamle og de nye støvlene er helt utslitt. Fulle av hull i foret og andre slitasjeskader. Siden Jeg ikke har ekstra sko å gå i, så blir det en glad gutt som tar av seg disse 'inngåtte' skoene for siste gang i Oslo!
Lurer forresten på om jeg skal lufte tærne på flyet hjem, hehe

Anonym –   – (31. mars 2010 kl. 13:17)  

Hei Anders! Da er det bare å cruise inn til målet. Som en liten oppmuntring kan jeg opplyse om at det ligger noen jobber og venter på deg, slik at du ikke blir gående å slenge når du kommer hjem! PS!Et godt råd tror jeg vil være at du tar av deg skoene ETTER at flyet har kommet opp marsjhøyde. Paul

Unknown  – (31. mars 2010 kl. 13:38)  

Antagelig ikke for da må de sikkert nødlande pga gassfare....regner med at det blir skibrennefest når du er vel hjemme ;-)
Har tennvæske

Legg inn en kommentar

hit counter